lördag 11 april 2015

Peekaboo och Pam

Hejsan alla trogna läsare! Jag har ju som sagt inte varit inne här på länge men kommer nu att bli mer aktiv igen. Jag ska förtydliga att jag förut hyrde in hästarna på korttidsboende så att de blev omhändertagna medans jag hade en liten LH-paus. Jag måste också säga att det känns härligt att vara tillbaka och att jag ska starta en Youtube kanal med lufthästar. Vad det beträffar Peekaboo och Pam så kommer jag att behålla dem och jag ska också tävla en del med dem. Jag har märkt att det har varit bra att det fanns korttidsboenden för hästar och kommer därför att starta upp ett själv inom kort. Där kommer ni att kunna hyra in era hästar för LP och ge mig er E-mail adress så att jag kan meddela hur det går. Jag kommer också att vilja ha en bild på dem (helst) och tillåtelse att skriva om dem på bloggen. Mer info kommer snart.

Jag har också sett att min omröstning av vad ni helst gjorde på bloggen är avslutad. Resultatet blev såhär:
De flesta (3 personer) var ute efter att köpa LHs.
På delad andra plats kom att sälja hästar och att läsa om andras hästar (2 personer vardera)
På sista plats kom ingen åsikt (1 person)
Antal deltagare i undersökningen: 6 personer.

Jag kommer snart att lägga ut en ny omröstning.

Inga kommentarer: